remco en bianca stout - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van remcoenbianca - WaarBenJij.nu remco en bianca stout - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van remcoenbianca - WaarBenJij.nu

remco en bianca stout

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 December 2006 | Mexico, Playa del Carmen

goeie middag beste mensen (voor jullie goeie nacht)

zoals jullie aan de titel kunnen lezen heet ik nu officeel bianca stout.

het begon allemaal zo:

de avond voor we gingen trouwen gingen we nog even naar de wedingplanner (mariela) om nog wat dingen door te geven ook vroeg remco hoe het weer zou zijn. zij gaf aan dat er een koude vrond zou komen maar dat dat niet zo verkeerd zou zijn dat houd mestenal de regen weg. ik blijnatuurlijk.
nou vroeg naar bed. de volgende morgen werden wij wakker en het regende regende en het regende. nu gebeurt dat wel vaker hoor dus nog niets aan de hand. maar het bleef regenen. maar bij het ontbijd ging de zon schijnen maar dat duurden welgeteld vijf minuten. o je.

ook nog zoiets remco wert wakker met onwijs veel buik krampen hij is voordat we gingen ontbijten wel tien keer naar de wc geweest. ik dacht nog dat hij toch wel een beetje last van de zenuwen had. dus ik met mijn pillen achter hem aan hier norit dat stopt wel. ik vind het echt erg voor hem.

we dachten om na het ontbeid nog maar even een paar exusie's te gaan boeken. dus daar hebben we bijna heel de ochtend gezete. ik had helemaal het gevoel niet dat ik ging trouwen deze dag.

na dat we dit geregeld hadden gingen remco en ik naar onze hotel kamer want het was al 12.30 uur en 13.00 uur zou wendy aan mijn haar gaan beginnen.

tring tring de telefoon mariela aan de telefoon. met het bericht dat we binnen gingen touwen want het regende nogsteets nou toen had ik het even gehad. alles en iedereen kon niets meer goed doen.

maar ja je hebt geen keus. ik nog even doucen en hup naar wendy remco heeft mij even gebracht. (remco voelde zich nog steets niet goed.
doei rem tot zo en een kusje natuurlijk.
ik kwam binnen bij wendy en nicole en ik ging gelijk te keer k moest even mijn vrustratie kwijt (stres hoe je het wilt nomen). nicole dacht ik ga even weg dan is het wat rustiger voor bianca (die is druk zeg maar wel gezellig druk die twee meiden hebben heeeeeel veeeeeel lol samen en daar ben ik erg blij mee)

wendy is aan mijn haar begonnen en het was supper gaaf. ik had met wendy afgesproken als het blijft regenen en we kunnen geen foto's aan het strand maken dat zij mijn kapsel nog eens over zou doen zodat er toch foto's aan het strand gemaakt konden worden als het droog zou zijn (een dag na het trouwen of zo.)
dat wilde ik zo graag foto's aan het strand.

het was nog even een rees tegen de klok maar we hebben het gehaald iedereen was op tijd klaar.

bij remco was er ook nog stres er waren niet genoeg stoelen neer gezet voor al onze gasten en er waren ook niet genoeg kosaces gemaakt. remco zij tegen mariela je zorgt maar dat ze klaar zijn want bianca gaat uit haar dak als dat niet geregelt is. goh wat kan remco mij goed zeg.

en toen: ik en mijn vader stonden om de hoek te wachten. totdat alles klaar was. en ja hoor het sein kwam er ik mocht op komen. mijn vader heeft mij echt weg gegeven aan remco. (er is nog veel meer gebeurt in de tussen tijd hoor ik schrijf het maar in grote lijnen op anders word mijn verhaal nog langer dan dat hij al is).

van heel de ceremonie heb ik weinig mee gekregen (ik ga zo heel de dvd terug kijken in de foto shop.) maar ik weet wel en ik heb het ook gehoord remco zij ja en ik natuurlijk ook) gefeliciteerd met jullie huwelijk. alles wert vertaald in het nederlands. nee het was een hele happening. we moesten onze hantekening wel in drievoud zetten en ook een duim vinger afdruk in drivoud erg appart.

en wat denken jullie het stopte met regen hoera naar het strand om foto's te maken bij zons ondergang (die er niet was) maar ik heb al wat foto's gezien ze zijn geweldig.
straks gaan we foto's uitzoeken die de fotograaf heeft gemaakt ik ben erg beneuwd hoe deze zijn.

na de fotosessie (die volgens remco veel te lang duurde) gingen we een borel drinken.
ik dacht dat het na het trouwen wel een stuk beter met remco zou gaan maar hij voelde zich nog steets niet goed. hij heeft heel weinig gegeten en had het koud maar hij voelde warm aan. ik vond het erg sneu voor heb.
om 12.30u ging echt zijn lampje uit (nee niet van de drank) en zijn we terug gegaan naar on hotel kamer. en wat denken jullie. wat was die verzierd zech erg mooi. ook nog een fles campanje. maar i had al genoeg sampanje op. we hebben nog even de dag na besproken en wij vonden ondanks het weer een hele mooie dag.
meschien nog wel mooie dan dat we op het strand hadden getrouwt nu hadden we meer privacy het was mooi aangekleed. nee we zijn er over uit dat we toch nog wel geluk hebben gehad. en ach we hebben elkaar toch en dat is het alle belangrijkste.

wij willen iederen nog bedanken die kaartjes mee hbben gegeven aan onze ouders diet was erg leuk om te lezen en te krijgen. ook willen wij iedereen bedanken die ons hebben bericht via deze site per msn of onders. echt supper tof.

meiden van het vrijgezellen fest ik heb zelf de kaarsjes nog niet gebrand maar dit ga ik natuurlijk wel doen.

ik weet nog niet of het gaat lukken om foto's op de site te krijgen maar ik ga mijn best doen. heb er zelf niet zo veel omdat ik zelf niet foto's kon maken. en iedereen die foto's heeft gemaakt die hebben geen kabeltje bij zich. maar ik ga cht mijn best doen.
maar verwacht zij niet morgen want dan zijn we met jeepsafari.

met mijn oortjes gaat het goed. (nog eve ter informatie nog wel iets last maar echt het gaat heeeeeeeel goed.

nu remco nog even beter worden want vandaag ging het ook nog niet zo denderend met hem.
dus het zijn geen senuen (of toch een beetje) ik hoop voor hem echt dat het snel over gaat je krijgt zo'n schrale reed van al dat poepen. nou ook ik ben weer terug op aarden.

toedeledokie allemaal.

groeten vanuit het zonnige mexico (ja vandaag was het prachtig weer)

liefs remco en bianca stout.

  • 07 December 2006 - 09:06

    Rutger En Brenda:

    GEFELICITEERD!!!!!!! kuskuskus voor allebei!!
    Ben blij dat ondanks alles jullie er toch nog van hebben genoten en dat het toch nog goed is gekomen. Ben heel erg nieuwsgierig naar de foto`s.:D:D En bianca ik vind het echt jammer dat ik het moest missen!!! Ben zo benieuwd naar je verhalen, als ik het zit te lezen dan zie ik het je helemaal vertellen. Meid ik zal blij zijn als je terug bent en we lekker kunnen babbelen. Maar geniet jij daar nog maar lekker, ik loop niet weg :D:D Ik kan namelijk een beetje begrijpen hoe je je die dag hebt gevoelt.

    Remco nog heel veel sterkte. En bianca ook met de oren. Tante anneke en ome gerrit: eindelijk zit het erop, gaan jullie zelf ook nog even genieten en bijkomen, want dat hebben jullie na al die stress ook wel verdient en geniet er nou maar echt van, want voor je het weet zijn jullie weer thuis.

    Voor de rest van de familie/vrienden: ook nog heel veel plezier!!!

    Nou ik blijf jullie volgen;)

    Heel veel geluk samen!!!

    Dikke kus rutger en brenda

  • 07 December 2006 - 09:30

    Sabrina:

    GEFELICITEERD Remco en Bianca Stout:D!!!!
    Ik volg ook iedere braaf jullie site en vind het erg leuk om alles te lezen:D want zo maak ik toch een beetje wat mee van jullie trouwdag en de vakantie. Vind het super dat je het allemaal bijhoud met deze site, zo kunnen iedereen lezen hoe jullie het daar hebben en hoe jullie trouwdag was geweest! Jullie hebben een beetje pech gehad, maar zoals je zelf al zegt "Jullie hebben elkaar" en dat is het belangrijkste! Ik ben alleen zo benieuwd hoe jullie eruit zagen hahaha..

    Nog heel veel plezier samen en met de rest familie/vrienden natuurlijk en geniet er nog lekker van!!

    Kus Sabrina

  • 07 December 2006 - 09:47

    Kathleen:

    Heeeeeeeel erg Gefeliciteerd!!!!! En wat die tegenslagen betreft, het is echt een dag om nooit te vergeten;):D
    Hoop dat alle leed nu geleden is en jullie nog lekker kunnen gaan nagenieten van alles en ook jullie gasten natuurlijk.
    Veel Geluk!!!!!

  • 07 December 2006 - 10:37

    Vera:

    stelletje Stout,

    Yeempie ,,, wat een verhaal joh.
    Wil niet in herhaling vallen, maar had de felicitatie's al uitgesproken op "iedereen is aangekomen"
    Al met al klinkt het toch goed ,,, klinkt beter dan "het was gezellig in het ijsclub gebouw " hahaha .....
    En Remco kan het shaken met die jeepsafari van jullie,,, dus rol w.c. papier mee , kuiltje graven, kuiltje dicht gooien en verder hobbelen.....als dat géén cocktail is ,,, dan weet ik het ook niet meer. ( Heb jij 'm géén overdossis Nutella gegeven ??
    Hoeveel potten had tippie meegenomen illegaal ? )

    Een plezierige jeepsafari en knoop Remco aan de zitting vast met een extra gordel, dan waait hij er niet zomaar uit met die lege buik, maag en darmen, plus en extra kussentje tegen het doorzitten.
    Op alles voorbereid zijn !!,,,,, tjonge tjonge.
    Daaaaaggg lieve mensen ...
    Geniet van elk moment allemaal .....
    En een mooie herinnering is weer geboren.

    En tuurlijk hebben die meiden het naar hun zin, zie het helemaal voor me.
    En Martijn ook, die krijgt steeds meer glimmende wangen en een big smile, lachen joh ....leuk !
    Nou doegies .... wij wachten het safari-verhaal weer af...

    Jan , Vera en de rest

  • 07 December 2006 - 16:02

    Lindsey:

    Hahaha, leuk hoor allemaal om te lezen , wat een verhalen, en Bianca ik zie je al helemaal staan te stuiteren daar, ja jij maar zeggen over Remco zn 'zenuwen' , maar jij zal ook niet stil hebben gezeten!!!!

    Maar jij was de bruid en nu ook nog is MEVROUW STOUT, hahaha, helemaal lachuh!!!

    Nou en dan nu nog verder gaan genieten (ja relaxter dan), en ik zie wel weer een berichtje verschijnen!!!!

    En ja nogmaals GEFELICITEERD!!!(2de keer)

    Liefs Lindsey.

  • 07 December 2006 - 18:37

    Natasja En Ruud:

    Zo getrouwd stel! Daar zitten jullie dan in 'het soms zonnige' Mexico.. Eerst even onze Hartelijke Felicitaties voor jullie !! Jullie kunnen niet zeggen dat het een saai huwelijksbootje is hahaha. Wij zijn heel benieuwd naar de verhalen en foto's. Ben ook blij te horen dat iedereen het naar zn zin heeft.. Nou we blijven jullie in ieder geval volgen via de site (erg handig!) en geniet er maar lekker van... dikke kus Natasja en Ruud

  • 07 December 2006 - 19:18

    Hans:

    Hallo stoutjes!! Alles goed daar in het mooie mexico.Leuk om jullie verhaaltjes te lezen. Ik had het nummer van Remco niet dus kon ik niet eerder van me laten horen, maar tussen het werk door heb ik veel aan jullie gedacht. hihi nee gek. Ik lig nu helemaal in een deuk, gezellig hoor met je zus achter de pc. Nou geniet nog maar even van honeymoon ik ben blij dat zon weer schijnt ik hoop dat ie blijft schijnen. Neem maar een borrel op mij dan neem ik er twee op jullie. proost!! Nou groetjes Hans oja Gerranda is er ook nog hoor. Adios!!

  • 08 December 2006 - 11:06

    Tineke:

    Hoi Remco en Bianca stout fijn dat alles toch nog goed is gekomen geniet er nu van het is leuk om alles zo te volgen alleen vind ik het rot dat alles zo moet gaan voor jullie nog veeeeeeel lol en plezier daar gr. aan je pa en ma doei Tineke van Veen

  • 08 December 2006 - 14:49

    Anouschka En Marco:

    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!Zoals ik lees, gebeurde er wel het een en ander voordat de plechtigheid zich kon voltrekken. Nog een hele fijne vakantie (huwelijksreis) gewenst.

    groetjes
    Marco,Anouschka,Max en Daan

  • 08 December 2006 - 18:53

    Vera :

    Er is toch wel een leuk televisie-programma die hier op in kan gaan ??
    Dan kunnen jullie het nog een keer stilletjes over doen in Klundert of in broek op lange dijk......... you never know !

    garoeten : Vera en de rest van de regering.

  • 08 December 2006 - 21:03

    Marsja :

    Hai Hai....

    Biancie, je verhalen zijn echt super om te lezen! :) Echt heel leuk dat we je zo kunnen volgen!

    Geniet er nog lekker van met z'n allen! Ik hoop dat Remco zich alweer wat beter voelt, want al dat gesch**t daar wordt je niet vrolijk van! Alhoewel, hij is natuurlijk wel met het zonnetje van Mexico getrouwd he! :)

    Heeel veeel liefs en kusjes, Mars!

  • 09 December 2006 - 13:11

    Annemieke:

    Hoi fam. Stout,
    ja ja het is er dan echt van gekomen, beide "ja", "yes", of iets in die trant gezegd. VAN HARTE GEFELICITEERD! Zo is het toch nog een dag geworden om noooooit meer te vergeten. 'k Ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat, de jeepsafari overleefd? Goed om te lezen dat het met je oren weer wat beter gaat. En Remco ik hoop dat je weer snel op de been bent. Geniet nog even van het zonnige Mexico en ik ben benieuwd naar de verhalen en natuurlijk naar de foto's.
    Veel plezier met de rest van de fam/vrienden.

    En natuurlijk nog heeeel veeel geluk samen!

    Groetjes Annemieke

  • 13 December 2006 - 22:10

    Nicole:

    Jullie hebben toch een hele mooie dag gehad en remco heeft je ff goed gegrepen he.
    Ik vond het een geweeeeldige dag en gelukkig waren de foto`s ook heeel mooi.
    Enne ik ben nooit druk ja!!!!!!! groetjes aan de Stortjes

    Van Nicky

  • 05 December 2007 - 12:51

    Annemieke:

    Hoi Remco en Bianca,
    bij gebrek aan adres wil ik jullie via deze weg van harte feliciteren! Vandaag gaan jullie alweer 1 jaar als getrouwd stel door het leven. Nu zijn jullie vast niet in het zonnige Mexico, maar jullie kennende zal het vandaag vast ook een gezellige dag worden. Hartelijke groetjes vanuit Nieuwerkerk aan den IJssel
    veel liefs van Annemieke den Braber

  • 04 December 2015 - 19:11

    Yasmina:

    Ik ben Yasmina Allouch ken ik ben 12 jaar en ik begin nu stout en stouter heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel stouter de worden zodat ik ook in de zak van Sinterklaas mee naar Spanje kan van stout ga ik doen duwen pijn doen roepen en vies woord zegen en iets kapot af breken om boetenbetallen en iets omverlatenvallen iets afpakken en kwijt doen rommel maken en ton uit steken en derde vingers uit steken en dan pas ga ik in de zak van zsinterklaas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 December 2006

tweede kerstdag

14 December 2006

poging 2 fotoooo´s

12 December 2006

kleine uit leg

11 December 2006

foto,s

07 December 2006

remco en bianca stout

Actief sinds 16 Okt. 2006
Verslag gelezen: 984
Totaal aantal bezoekers 14588

Voorgaande reizen:

27 November 2006 - 17 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: